Sunday, 24 July 2011

Segalanya berubah

Asslamualaikum dan hai semua orang.


Mintak maaf sebab hampir dua minggu blog ni terbiar tanpa tuan. Mencari masa terluang untuk duduk dan cube menaip satu persatu perkataan yang ingin disampaikan bukanlah satu perkara yang mudah bg seorang yang sudah bekerja seperti ai. *ceh ayat perasan Manager pulak ai ni.  ^__________^ 


Ai cube ambil masa yang singkat untuk update kali ni. Plus tak banyak pon yang ai nak membebel kat sini. Just nak update recent activity ai selama dua minggu ai menghilang.
Semakin meningkat dewasa baru ai tahu betapa susahnye mak ayah mencari rezeki untuk membesarkan ai. Sesusah mana pon sesuatu kerja yang mak ayah buat, sikit pon mereka tak pernah mengeluh. Betapa bangganye ai dengan mereka. Bergenang air mata bila teringat akan pengorbanan yang mak ayah dah lakukan untuk membesarkan ai.


Dalam dunia ni, takde satu kerja pon yang senang. Betul tak? Semua kerja sebenarnye susah. Tapi kalau kita dah biasa dengan kerja tu, mesti akan rasa senang lepas tu. Ai pegang pada satu prinsip :-


"Semua kerja akan jadi senang jikalau kita berusaha untuk jadikannya mudah"

Hmmmmm. Kerja kerja jugak ni. Yang badan makin naik ni apa kes pulak? Hish. Mula la nak tension dengan berat badan sendiri. Mulut orang ramai pulak makin tak dapat nak ditutup sebab mata diorang sentiasa memerhati. Arghhhh tension! *takpe khaty cool. So takde hal la kan. Biarlah apa orang nak cakap asalkan ai bahagia dengan orang sekeliling yang boleh terima ai seadanye. Sekian.




Note:: Eh, sebulat bulat ai pon comel okay? ingat tu. ^__________^



0 comments:

Post a Comment