Wednesday, 29 December 2010

Sorry awak ;(

Air mata tak henti² mengalir . Tapi mungkin ada yang akan cakap ,

ah buat apa kau nangis ? salah kau sendiri kan ?

Saya admit memang salah saya . Saya tau saya dah kecewakan seseorang . Saya tipu awak . Saya tak ceritakan hal yang sebenar . Tapi awak , saya takut nak bgtau hal yang sebenar kat awak . Saya takut bila saya bagitau hal yang sebenarnye , end up akan jadi something yang tak okay . Saya tak nak jadi cam tu awak . Tapi semua yang saya takutkan tu dah terjadi sekarang Sad

Kerana kebodohan saya sendiri , awak semakin membenci saya . Kepercayaan awak terhadap saya juga dah terhakis . Awak kata awak dah tersalah langkah dan menyesal . Apakah maksud awak ? Awak menyesal ke kenal dengan saya ? Awak menyesal ke pernah kawan dengan saya ? Awak menyesal ke pernah ada rasa sayang terhadap saya ? Awak menyesal ke dengan semua tu ? Sad

Saya tau awak terlalu kecewa dengan saya . Tapi awak , tolonglah jangan terburu² dalam membuat keputusan . Janganlah pergi jauh dari saya sebab saya masih perlukan awak . Dan sampai bila² pon saya perlukan awak . Rasa kasih saya pada awak takkan pernah berkurang walau sikit pon . Janganlah menghukum saya dengan cara macam ni awak . Sad

Saya minta maaf sangat pada awak . Saya tau , munkin awak akan cakap untuk lafazkan maaf sangat mudah , tp saya jugak tau untuk memaafkan saya mesti awak rasa susah kan ? Tapi awak , saya harap sangat awak dapat maafkan saya dan janganla benci saya mcm ni sekali . Sad

Hina sangat ke saya dimata awak sekarang ni ? Benci sangat ke awak pada saya sekarang ni ? Masih ada ke rasa kasih awak pada saya ? Masih ada lagi ke saya di hati awak ? Dah rasa bagai nak giler bila semua ni jadi . Semua salah saya .

Saya BODOH . Saya BODOH . Saya BODOH sebab dah buat awak kecewa .

Tapi walau sebenci mana pon awak pada saya , sehina mana pon saya di mata awak , saya nak awak tau , perasaan saya pada awak takkan pernah berubah . Takkan pernah hilang . Di saat ni , saya masih berharap awak dapat maafkan saya . Saya harap masih ada lagi ruang untuk saya di hati awak . Dan saya jugak harap awak dapat beri peluang pada saya tuk betulkan kesilapan saya pada awak . Sad


Maafkanlah saya dan berilah saya peluang tuk betulkan kesilapan saya .


4 comments:

  1. huuuu mengapakah ini?moga segalanya berjalan dengan baik yer;)

    ReplyDelete
  2. @aNne :
    dah bersalah pada seseorang. tula hope semua baik2 je dan hope dia sudi maafkan ;(

    ReplyDelete
  3. oh dear, saya doakan yang terbaik untuk awak. kalau dia betul2 sayang awak, tentu dia akan terima awak seadanya :)

    ReplyDelete
  4. @Cikbelog :

    thanks ye. hope masih ada lagi peluang tuk sy baiki segalanye T____T

    ReplyDelete