Tuesday, 16 November 2010

Semester Break

 

Tuesday, 16 November 2010, 12.44pm

 

Yeah ! Finally no more semester 5 for me. *sudah cuti lerh Big Grin
Now just duduk rumah membesarkan segala² nye. Hahaha.

Errrr. Kalau nak diikutkan, memang happy giler² sebab cuti semester dah start, tp dalam masa yang sama ada rasa sedih la jugak sebab ni mungkin semester last dapat jumpa dengan kawan² yang sama² study. Mana la tau lepas ni dah tak jumpa dah sebab masing² mesti akan buat haluan sendiri kan? But I hope friendship kita semua akan berkekalan sampai bila².

Sepanjang bergelar student Kolej Poly-Tech Mara Kl, banyak pengalaman suka dan duka yang dilalui. Antara yang masih aku ingat, waktu hari pendaftaran sampai la hari dimana aku menjejakkan kaki kat hostel yang disediakan kolej, aku diiringi oleh semua family aku. Dari mak ayah, sampailah opah, paksu semua turut hantarkan. *rasa cam budak kecik pulak Tongue
But I’m happy coz family always besides me.

Banyak pengalaman dan pengajaran yang aku pelajari sejak sem 1 sampailah sem 5 dan semua tu byk mengajar aku untuk jadi lebih matang dan menghargai apa yang ada disekelilingku. Banyak juga ragam manusia yang aku jumpa sepanjang bergelar pelajar Kolej Poly-Tech Mara. Dari yang senget, sengal, kelakar, byk cakap, pendiam, and byk lagi la. Semua ragam kawan² aku tu pernah buat aku happy, gelak terbahak², terguris, terluka, menangis teresak esak dan sebagainye. Tu semua akan hanya jadi kenangan untuk dikenang² di usia tua nanti. hahaha. *skema katak je ayt  Big Grin

Apa² pon, I’m proud to have all those memories. Ouh ya, dikesempatan ni, aku nak minta maaflah pada kawan² yang tak sempat jumpa tuk bersalam salaman masa last paper hari tu. Tapi takpe, kalau ada sumur di ladang, pasti kita semua akan berjumpa lagi. Sekarang ni dunia makin maju. Semua orang pon sure ada Facebook dan sebagainye kan so keep on cantact yah. Jangan la kita jadikan ini sebagai pengakhiran persahabatan kita.

Frenz, Gud luck in everything you do Winking

 

DSC00827

Oh ya, I just got this from Farah Shamira 
(Along kepada
Mimie Chan).



Nota Penulis :: Along, terima kasih ye. Saya akan cuba mengecilkan badan supaya dapat pakai baju ni dengan selesanye. hehehe Big Grin

 

3 comments:

  1. ok. thanx for evrthing!
    gudluck future undertaking^___^
    lupakan kngn lalu.:)

    ReplyDelete
  2. hahah. sila kecikkan badan ye. =)

    ReplyDelete