Sunday, 10 October 2010

Kesah Cik Kawaii

Sunday, 10 October 2010, 07.25pm

Salam Everyone Winking

10.10.10 ctknye tarikh ni kan? Tarikh ni jugak adalah tarikh perkahwinan angkasawan kita. Tahniah dan semoga perkahwinan mereka berkekalan sampai bila². *wink wink.

Actually bukan itu yg nak dikongsikan hari ni. Hehehehe.
Tadi saje² la tgk tarikh kat calender phone. Tgk punya tgk, rupanya dah hampir seminggu lebih blog kesayangan ni terbiar. Dah bersawang² dah ni. Minta maaf sebab takde masa yang cukup tuk meng-update-kan blog ni. Masa yang ada semuanye tertumpu tuk assignment and project² yg due date nye dah makin hampir *aiseh, matila cam ni. Sob sob sob T_____T

Cik Khaty, sila sedar dari mimpi anda ye. Jgn bermalas malasan lagi. Masa tuk berjuang! Aja aja ! *kata² semangat tuk diri sendiri.

Sebenarnye aku dah hampir give up dengan semua kerja yang tinggi menggunung cam Klcc tu. Byk sgt yg kena buat. Sem 5 ni rupanya sem yg sgt tough. Byk assignment, research, projek. And sem ni gak la sem yg mana aku kena mula pikir and cari tempat practical tuk semester dpn. 10 January 2011 dah mula nak start practical. Tapi tempat practical still tak dapat² lagi. Hurmmm takutnye T_____T

Ya Allah, kau permudahkan lah segala urusan hambamu ini. Sesungguhnya aku hamba yang sangat lemah, lemah tuk harungi segala ujianMu. Berikanlah aku kekuatan tuk harungi sem yg sgt mencabar ni. Amin.

Hurmm. okay enough. Dah tak nak story mory pasal semua keje tu. Nanti mood nak update blog pon boleh hilang. ngeeee Big Grin

Ouh sebelum terlupa, aku rasa nak la update jugak pasal cerita time aku pegi Seremban hari tu. Actually Seremban tu kampung Cik MimieChan. Dia ajak balik kampung dia on 1st October lepas. Balik sebab ada kenduri kawen kawan dye. Boleh dikatakan mcm kakak angkat dye la jugak. Sebenarnye malu² kucing gak nak pegi. Yelah saya kan pemalu orgnye. Miaahahah. Tapi cuba untuk buang malu² kucing tu. Berjaya jugak Tongue

Wedding tu on 2nd October actually tapi kitorang balik on 1st October. Cik Mimiechan tu dah tak sabar² nak balek kampung dye. heheheh.

And dah alang² pegi Seremban tu, aku pon contact la kawan lama yg dah lama tak jumpa. Dye duk kat n9 gak. Call punya call upenye skunk my friend tu duk kat Nilai sbb dia ngh keje part time sementara tunggu tawaran tuk ke Polytech. So me and cik MimieChan pon pegi la Nilai. Jumpa jugak kawan lama aku tu akhirnye. Rindu babe sama kamooo Winking

DSC00468DSC02003

Ni la dye kawan yg dimaksudkan tu. She’s my bestiest since secondary school lagi. Dye la tempat saya mengadu nasib. Cik Mel, saya sayang awak sampai mati. Awak kawan saya sampai bila². Terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya walaupon saya ni ada kelemhan tapi awk tak kesah semua tu. Sayang awak Mel Kiss

DSC02001
Sorry quality gambar kurang memuaskan. Shaking pulak kan gambar ni. heheheh. dari kiri : Mel, MimieChan, and Khaty (me)

…………………………………………………………………………………………...

Wedding clicks

DSC00476

DSC00481

DSC00486

DSC00499

Selamat Pengantin Baru buat kalian. Semoga perkahwinan kalian berkekalan sampai akhir hayat. Winking

DSC00496

Cik
MimieChan dan keluarga bergambar dgn pengantin perempuan.

DSC01099 DSC01100

DSC00497

Last but not least gambar saya bersama Cik
MimieChan Winking

Nota Penulis :: Sy minta maaf sgt² sebab saya byk wat awk sedih. Sy selalu je sakitkan hati awk. Tapi tu ta bermakna sy tak syg awk. Kdg² saya TER-buat semua tu tanpa saya sedar. Sy harap awk tak bencikan sy. Sy nak awk tau sy syg awk sgt². Hanya awk di hati saya Love Struck


2 comments:

  1. thanx sbb sudi luahkan masa
    :)
    i love u! hehe.
    nnt kite balik kmpung u pulak ok.
    eh awk, gmbr kita last skali tu comel la. tp nape nyorok blkang sy?hehe
    tc!

    ReplyDelete
  2. musim org kawen ye skang ni..hahahha.rasa nk kawen jgkla.

    ReplyDelete