Tuesday, 1 June 2010

Kalimah Allah pada lambang CROCS

Tuesday, 01 June 2010, 10.43 pm


Isu kali ni agak hangat jugak la diperkatakan di mana-mana laman sosial jadi aku pon terpanggil jugak la untuk berkongsi dengan semua mengenai isu ni.Mungkin ada lagi yang tak tau pasal ni. Aku harap serba sedikit entry aku kali ni dapat membuka mata orang ramai untuk menilainye sendiri.

Amat terkejut bila dapat tau mengenai kalimah Allah pada lambang kasut CROCS yang diagung-agungkan oleh sesetengah orang. Sigh, baru je nak mula minat CROCS tp lepas dapat tau pasal ni, rasa geram pulak. Adakah berdosa kalau aku beli dan pakai kasut CROCS ni? Confused
Kalau betul la perkara ni, rasa takut pulak sebab aku pernah memakai kasut CROCS ni. Sigh..

29896_126095720743473_100000291363009_252220_7276600_n

Cuba la korang nilai sendiri setelah korang tengok gambar ni.
Kalo betul la, tak tau apa motif orang yang buat semua ni. Rasa nak sepuk-sepuk je. Kalimah Allah ni bukan boleh dibuat main. Satu penghinaan pada semua umat Islam kalo perkara ni memang disengajakan Angry


p/s : Pada para ulama’ , cepat-cepat la buat ulasan mengenai perkara ni supaya kami semua tidak tertanya-tanya dan keliru.


4 comments:

  1. lawak la benda2 camni...
    haiz...
    ada je nak cari kesalahan kan...
    kalo kowang rasa benda tu betul la kan..
    xyah la pakai...
    xyah nak pikir panjang...
    hehehe...
    uit khaty...
    apa cita skang ni..??
    ada sehat ka..??

    ReplyDelete
  2. nthla afiq..
    aku pon tak tau nk rasa betul ke tak benda ni. tu yg keliru..
    hahaha. ko rasa cam ne?

    aku biasa2 je.. ngh cuti sem skunk ni..
    and sht2 je..
    mkin bhg. hahaha..
    ko lak pe cer?

    ReplyDelete
  3. besaqnyee ladybird..hehe
    pinjam leh??

    ReplyDelete
  4. bagi aku karut2 je...
    kalo ko rasa betul la kan...
    xyah la pakai..
    watpe kite nak was2...
    kalo was2 tu benda da xelok...
    hehehe

    ReplyDelete