Wednesday, 26 May 2010

Scared to lose!

Wednesday, 26 May 2010, 4.24am


Its 4.24 am but yet still cant sleep.
Actually tadi dah tido tp telah dikejutkan dengan beberapa message mengenai sesuatu. That thing make me cant sleep.
And that was the reason why I open back my lappy and start to write something at my blog.

Sebenarnye dari tadi hati rasa tak sedap je,rasa lain macam and rasa sedih je. Tak tau nape tapi lepas baca message tu baru tau kenapa hati ni resah je malam ni. Rupa-rupanye memang ada something yang berlaku. Sad

*Crying in the dark*

Sometimes I cant even understand what is life actually. Why life hates me so much? Kenapa setiap org yang aku sayang pasti akan tinggalkan aku ?Pasti akan pergi jauh dari aku? Kenapa perlu aku kehilangan orang yang aku sayang? Salah ke aku untuk menyayangi seseorang? Sad
And sebab itu lah, aku takut untuk sayang seseorang sebab aku takut akan kehilangan dia satu hari nanti.

Why I live in this world if just to create trouble or problem to other people? I hates myself! I keep blame myself for what happened.

Tak nak pisang berbuah dua kali. Tak nak disebabkan aku, ada hati yang terluka.. Argh! What should I do? Perlukah aku lepaskan org yang aku sayang tuk kebahagian dia? Aku tak nak orang yang aku sayang sedih. Hati aku sakit tengok dia sedih. Tapi dalam masa yang sama, aku takut aku akan menyesal kalau lepaskan dia pergi. Scared to lose you coz I love you ! Sad

Aku tau, kehadiran aku dalam hidup dia selama ni banyak menyusahkan dia je. Disebabkan kehadiran aku, dia dah banyak terluka. Dah terlalu banyak dia bersedih disebabkan aku.

I’m sorry coz trouble you a lot. Mungkin dari awal aku tak patut wujud dalam diri dia. Sad

I don’t want to lose you! I need you! I love you! Please, what should I do? Sad

Don’t want anyone to get hurt because of me.




:: Terasa ingin pergi ke suatu tempat yang jauh. Pergi tinggalkan semua orang dan hidup sendirian dalam dunia khayalan sendiri::



2 comments:

  1. why sis?..

    btw nina pn tkot khlgn org yg nina syg..so kte cume dpt doa je supaya org yg kte syg xtngglkn kte kn..

    hurmmm
    =(

    ReplyDelete
  2. takut kehilangan org yg disayangi :(
    hurm. tul tu.. agree with u..
    hanya mampu berdoa je supaya org yg kita syg tak jauh dari kita..

    ReplyDelete