Friday, 4 December 2009

New House for Laura

Today around 430pm , I received text from my housemate , Tika .
Actually not a text sms but mms . . .

She send pixcha Laura bersama rumah barunye .

Wow ! Gila teruja aku tengok rumah baru Laura tu sebab chantek bangat ! Surprise *Sumpa ta tipu*

Akhirnye Laura dapat rumah yang lebih chantek dari sebelumnya . Lepas ni mesti dah tak bosan walaupon hanya Laura sorang je kat dalam rumah tu sebab rumah baru Laura dah ada byk kemudahan . *Kemudahan mainan* Laughing

Thanks sangat kat pakcik Aznan sebab belikan rumah baru tuk Laura . Tika said , her father nak belikan rumah baru tuk Laura sebab rumah Laura yang lama kecik sangat .

Korang mesti wondering siapakah gerangan Laura tu kan? Actually Laura tu hamster kepunyaan penduduk isi rumah
U-D-11 . So kepada penduduk isi rumah U-D-11 , kalo anda semua nak tahu perkembangan terbaru Laura , as I said before Laura dah ada rumah baru ! Big Grin

DSC03258

Tadaaaa ! Ni la rumah terbaru Laura yang dibelikan oleh pakcik Aznan . Thanks uncle ! Big Grin

DSC03266

Gambaran lebih dekat . Besar kan ?

DSC03265

Rumah baru Laura sekarang ni dah banyak gegelung so mesti Laura tak bosan sebab dia leh main sepuas-pusanya dalam gelung yang banyak tu . Laura semoga kamoo seronok ! ha ha ha Tongue

DSC03271

Ni gak salah satu mainan tuk si Laura . Bebola ni digunakan kalo tak nak letak Laura dalam rumahnye . Disebabkan Laura kecik sangat so bebola ni harus digunakan . Nanti kalo hilang senang nak cari . ha ha ha Big Grin
And thanks to Tika’s mother sebab sponsored belikan bebola ni . hik hik hik

And to Tika , jaga elok-elok Laura ni okeyh . Thanks sebab sudi share update-update terbaru si Laura ni . Kalo ada pape terbaru pasal Laura bgtau aku okeyh . Boleh la aku update kat blog ni and nanti leh la penduduk isi rumah U-D-11 tau gak psl si Laura ni sebab dorang pon ada jugak mendarat kat blog aku ni Batting Eyelashes


9 comments:

  1. ibu dh suke laura ok..so xleh bwk blk dh..ari2 laura tmn ibu menjahit..abah pon dh suke..die yg excited nk bli

    ReplyDelete
  2. hehe..cntk la umah 2..mcm banglo je ak nengok...
    thankx 2 abah tqah..
    pas ni makin bsg la dye dlm uma kte..
    erm,pas ni ak igt kte kna li couple la,cian laura...
    lonely..
    huhu...

    ReplyDelete
  3. to yg tak sertakan nama : ala kalo crkan couple tu laura takut nanti ada slh satu mati pulak cam hamster2 dulu so bettr tak yh beli couple. lgpon umah laura skunk kn dah chantek so laura takkn lonely :)

    to sis merahjambu : ala yeker? hbs kami cam ne pulak? kami pon nak laura temankan kami. he he he

    ReplyDelete
  4. hehe..
    taw xpe..
    abh aku da xcited da syg..
    akak aku siap xbg aku bwk blek laura da..hehe..mcm mne ni syg?
    hikhik

    ReplyDelete
  5. alamak kalo mcm tu sunyi la umah kita nanti dear. ko pujuk la family ko supaya pulangkan blk laura kat kita. he he he. ayt ta leh blah je :)

    ReplyDelete
  6. haha..taw xpe..
    ibu asik nk usha laura je smpi tudung pn lmbt siap taw..
    ibu bg dye mkn memcm weyh..
    mkin gmok la laura kte tu..
    tp aku eppi ble fmily aku mcm da ske..
    smpi ikan kt uma aku pn da x trlyn taw..
    wat dunno je..
    kah2..

    ReplyDelete
  7. he he he.ibu ko bg laura mkn pe? pizza ke? he he he..
    yela laura best skit dari ikan. ikan senyap je tu yg tak menarik perhatian org.
    laura dapat tarik perhatian org sebab dia suka wat bising. ha ha ha. tp serius ke family ko dah tak ksi bwk blk umah sewa?

    ReplyDelete
  8. xdela..
    fmily aku joke je kot..
    ntah la ibu..
    sipa bg mkn mcm2..
    bg mkn sayur la..
    bixkut la..
    cheese mcm bse la..
    siap snggup bli cheese ok..
    rtu uma aku xde cheese dye g twon bwh g bli cheese..
    dasat x dasat?
    hehe..
    da mle syg la tu..
    huhu

    ReplyDelete
  9. he he he.. tak hbs2 bg mkn cheese. ni angkara pika la ni yg mulakan dulu. he he he :P

    ReplyDelete