Wednesday, 25 November 2009

Salam AidilAdha

Kepada umat Islam yang bakal menyambut Hari Raya AidilAdha , Salam AidilAdha dari ku. Kepada yang balik ke kampung , berhati-hati di jalan raya. Pandu cermat jiwa selamat Big Grin

Saje je nak wish awal sebab takut esk busy nak tolong family masak-memasak kan. *Tolong ke* ha ha ha.

Tak sabar rasanye nak menikmati masakan nenekku time raya tu nanti. My mom said my granny nak buat ketupat and of course la kena ada rendang kan? nyum nyum.. Gila fav tu Kiss *Tapi ta leh mkn banyak nanti pening*


And menu kedua yg special semestinya nasi himpik kuah kacang. Eyh betul ke ejaan ni? ha ha ha. This one also my fav gak. Ish ta sabar rasanye dah ni. Batting Eyelashes

Oh ya ! Hari ini akhirnye aku pulang jugak kat rumahku syurgaku ni. Bermulanya cuti semester and bermulanye la jugak rasa kebosanan yang teramat nanti. ha ha ha.

Esok rasanye cam nak g cari keje la. Nak hilangkan bosan. Hope ade la banyak keje kosong kat luar sana tu Tongue

And tibalah masanye untuk aku balas dendam pada katil bucuk ku itu sebab dah lama rasanya aku tak menggunakannya. So katil, siap kau aku kerjakan nanti. ha ha ha Laughing

Tak lupa jugak kat tv usang aku tu. Siap kau ! Aku nak tengok kau 24-hours sampai kau meletop ! Cheit ! jangan ! Kang aku gak yang susah . Ha ha ha. Kidding je. Inilah masanye aku nak gunakan kau tuk habiskan semua cerita-cerita korea yang belum habis aku tengok Devil *Nak tengok sampai lebam*


Mood : Rindu kawan-kawan Kiss

2 comments: