Tuesday, 24 November 2009

End Of Semester 3 . Semester Break . Majlis Pertunangan

Yay ! Alhamdulillah kerana semua kertas soalan peperiksaan akhirku untuk semester 3 telah selamat dijawab. Cuma sekarang ni aku ta sabar-sabar nak tunggu keputusan yg bakal diumumkan nanti *ta menyabar* . Padahal exam baru je habis. ha ha ha Big Grin
Doakan yang terbaik untuk result aku tu nanti okeyh kengkawan.

And now finally baru lah aku free untuk meng-update blog ni selalu. Tangan dah gatal nak menaip Batting Eyelashes

Oh ya ! Sebabkan aku ta tau nak update pe untuk posting kali ni so aku rasa aku nak update pasal Majlis Pertunangan Paksu aku pada hari Ahad yang lalu (22 Nov 2009).

Finally paksu aku tu dah bertunang. Cam ta caya je. Batting Eyelashes
Congrates ye pakcik ku. la la la.

Paksu aku bertunang dengan orang Kuantan. Jauhnye ya amat. Tapi dah jodoh nak wat cam ne kan. Perjalanan kami ke Kuantan mengambil masa 4 jam. Gila lama. Dah la aku sorang je yg drive. Penat. Tapi yang bestnye konvoi 6 buah kereta. Sangat seronok.

Majlis pertunangan tu simple-simple je.. Tapi aku agak teruja sebab ni first time kot aku attend majlis pertunangan family sendiri. Satu pengalaman baru buatku. Ha ha ha Laughing

Majlis Pertunangan

Image0258

Antara buah tangan atau hantaran *Masa tunang pon dipanggil hantaran ke?*

Image0262

Acara menyarungkan cincin. Nenekku yang tengah menyarungkan cincin ikatan pertunangan di jari manis bakal pengatin perempuan. la la la.

Image0264

Sangat terharu time ni. Macam la aku pulak yang bertunagkan. ha ha ha. Hai bila la agaknye giliran aku pulak nak bertunagkan.
Ceit ! Khaty stop dreaming. Awak tu belum habis belajar lagi lorh. Jangan gatai ! ha ha ha.

Image0270

Pasangan yang diraikan pada hari tu. Sepadan je dorang ni. Moga hubungan korang sampai ke jinjang pelamin. Amin !

Congrates tuk paksu and bakal maksu ku ituh Batting Eyelashes


5 comments:

  1. wish they have a happy life together forever

    ReplyDelete
  2. masa tunang pon di panggil hantaran juga..tunang pon kena bls membals..eheh..akak pon x th la..xhadapi lagi..huhu..
    tahniah kt paksu kamoo~

    ReplyDelete
  3. epix : yah. amin :)

    merah itu jambu : oh baru tau. hehehe. :)

    ReplyDelete
  4. cntik tunang paksu sis!!
    muka dia sweet je...
    hehe..

    ReplyDelete