Monday, 28 September 2009

So sad

Kenapa sometimes bila kita buat baik dengan orang , orang tu tak pernah nak appriciate kita ? Bukan nak harapkan balasan di atas apa yang dah kita buat tu , tapi at least orang tu hargai la sikit apa yang kita dah buat untuk dia kan ?

Lately ni aku rasa apa yang telah aku lakukan tuk someone ni macam tak berbaloi je sebab orang tu tak pernah nak appriciate apa yang aku dah buat tuk dia . Dia tak pernah jaga perasaan aku . Dia tak kisah pon aku marah ke , sedih ke , tersinggung ke dengan perbuatan dia tu . Dia takde perasaan ke ha ? Angry

* Kecewa * Sad

Tapi bagi aku dia seorang kawan yang baik , cuma sometimes tu aku tak leh terima cara dan tingkah laku dia yang keras kepala tu !
Kalau aku cakap dengan dia yang aku tak puas hati dengan dia pon tak guna rasanye sebab dia mesti akan buat bodo je !

* Thinking what should I do * Confused


Sekarang ni aku macam dah tawar hati dah nak concern pasal dia lagi and macam nak jauhkan diri je dari dia sebab aku kecewa sangat dengan dia ! Tapi tak leh sebab hari - hari pon aku akan jumpa dia . And dalam masa yang sama aku masih sayangkan persahabatan kitorang . Ahhhh ! Macam mana ni ! Apa yang patut aku buat ni ? Confused


Mood : Kecewa + Sedih

7 comments:

  1. urm..akk maksod kan spew?? am i? mi an hae:(

    ReplyDelete
  2. sapekah gerangn yang diktekn 2???
    Adakah aku owangnye????
    Uwaaaaaaaaa...
    Klu aku lah owang yg dktekn 2, mintak ampun dr ujung rmbut smpai ujung kaki yaa!!!!

    ReplyDelete
  3. sapekah gerangn yang diktekn 2???
    Adakah aku owangnye????
    Uwaaaaaaaaa...
    Klu aku lah owang yg dktekn 2, mintak ampun dr ujung rmbut smpai ujung kaki yaa!!!!

    ReplyDelete
  4. to my dear sara : not u la my dear. takde kaitan dengn housemates2 aku termsk ko. jgn pk bukan2 k. kalo aku tak puas ati kat ko,dah lama aku cakap depan2. ko pon tau aku cam ne kan. so aku harap ko tak pk yg aku tulis psl ko kat blog ni. takkn la aku nak tulis smtg bad psl ko kat sini. aku tak suka wat cam tu.kan aku suka cite yg menarik je psl ko kat blog ni.. ko pon tau kan
    so aku harap dengan penjelasan aku ni akan melegakan ko.
    k dear . smile :)

    ReplyDelete
  5. awk..
    ko katekn gerangan tu aku ke?
    yela pas ape da jd kt kte kn..
    ='(
    cdey gle ngn ape yg da jd kt relationship kte..
    ko da nymph ngn aku kn pas ape da jd ni..
    xpe aku phm..
    aku nk mntk maaf if aku slalu trsnggung kn ko ngn prckpn aku n prangai aku yg annoying ni..
    im sori..
    i really mean it..
    aku m'glh...........

    ReplyDelete
  6. to no name : why no name? juz put ur real name next time. but i think i knw u. u must be one of my housemate kan? like i said to sara , this posting is not about my housemates so if u r one of my housemates , this is not about u.

    ReplyDelete