Wednesday, 30 September 2009

Sepetang bersama Ezma

Last Sunday , 27 Sept 2009 , I've been invited by my friend to come to her house because ada "open house" la kan. Apa lagi . Time - time raya ni mestilah ramai orang yang wat open house kan ? So me and my housemates pon gerak la ke Taman Tun Teja , Rawang . Kitorang sampai kat Taman Tun Teja tu around 4.30 pm kalo tak silap .

Setiba je kat rumah tu , makanan dah pon tersedia . Yela dah kata kitorang orang terakhir kot yang datang Tongue out

Antara menu untuk hari itu ialah lemang , nasi impit and yang paling best mihun tomyam kegemaranku . Thanks Tika sebab hidangkan makanan yang sedap - sedap Big Grin

And yang paling penting skali ialah on that day aku telah plan tuk jumpa my lil sis yang duk kat Rawang gak . Kat Bandar Tasik Puteri . Tujuan jumpa tu ialah tuk bagi poster kat my lil sis tu . Ingatkan lps bagi poster tu terus balik tapi tak sangka yang my lil sis tu ajak g jalan - jalan kat taman area rumah dia . Ingatkan tak berpeluang nak g jalan - jalan dengan dia . So kitorang pon just lepak - lepak je kat taman. Tapi to me agak best la gak . And yang paling penting on that day kitorang dapat snap banyak gambar . Leh la wat kenang - kenangan kan .

And yang paling unexpected skali , kawan aku Tika ada tangkap moment - moments aku dengan my lil sis tu kat hp dia . Time balik dia tunjuk kat aku . Tak sangka banyak gila gambar candid kitorang yang dia tangkap guna kamera phone dia and aku pon apa lagi bluetooth la semua gambar - gambar tu .

Here are some photos yang paling aku suka .

Bluetooth Exchange Folder copy

Ezma thanks for your time for me . Really appricited it .

Saranghae !



2 comments:

  1. aahhh!!akk!! pe nie..tunjok pix yg nmpk ez gemok glew!! hehe..

    ReplyDelete