Friday, 18 September 2009

SELAMAT HARI RAYA


Sebelum busy mengemas rumah and busy tolong nenek buat ketupat esok, aku nak ambil kesempatan ni untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua umat Islam yang menyambutnya. Dan kepada sahabat yang mengenali diri ini, sepuluh jari kususun mohon ampun jika selama perkenalan kita, kata-kata or perbuatan aku pernah mengguris hati korang. Aku harap korang dapat maafkan segala kesalahan aku dan jangan berdendam ye.

INGAT! Raya-raya jugak tapi jangan lupa jugak jaga diri ye.. Semoga raya tahun ni membawa seribu makna kepada kita semua.

Oh ya! Mungkin blog ni akan bersawang untuk 2 hingga 3 hari sebab aku nak raya sakan. hahaha. Tapi jangan risau, untuk blogger yang rajin mendarat kat blog ni, pasti akan ade ceritaku sepanjang musim raya nanti. So nantikan kemunculan cerita-ceritaku itu okeyh!


0 comments:

Post a Comment