Tuesday, 25 August 2009

Sembahyang Terawihku Yang Pertama

DSC04723

What a shame! my age is almost 19 years old but this is my first time going for Terawih.Gila sungguh. Tapi sangatlah bersyukur sebab akhirnye pintu hatiku terbuka untuk pergi sembahyang terawih. Terima kasih kepada rakan rakan rumahku yang menasihati and paksa aku cuba untuk lakukan solat sunat terawih. And buat pertama kalinye pada hari ketiga berpuasa,aku telah cuba melakukan solat sunat terawih. Aku dan housemates aku telah memilih Masjid Al-'Azim Pandan Indah untuk menunaikan solat sunat terawih sebab masjid ni agak dekat dengan rumah sewa kitorang.
Agak ramai jugak la umat Islam yang ke masjid tersebut untuk menunaikan solat sunat terawih. Rasa aman je sembahyang kat masjid.

Photo Time

DSC01498

DSC01500

DSC01504 DSC01505

Ahhh still sempat berposing... huhuhuhu..

SEKIAN...

5 comments:

  1. to epix : mmg la bgs.. lgpon bila lagi nak cuba

    to teha : biasala..bergambar untuk pos kat blog..heheh..tp bukan tuk menunjuk ibadat uang kitorang buat tu..juz nak wat kenangan.

    ReplyDelete
  2. hikhik..
    btol2 ckp katy tu..
    aku stuju..
    agpn..
    tme ni la kte kne rjin2 bribadat..
    tol x daer?
    hikhik..
    beshkn tme kte trawih ni..
    ble nk g ag ni kak katy?

    ReplyDelete
  3. best sgt kan time ni kita g smbhyg terawih.. aku tak ksh..korg la decide nak g bile..nnt kita ajak emma skali sbb time ni dia takde kan?

    ReplyDelete