Friday, 21 August 2009

Selamat Berpuasa

Pejam celik pejam celik dah nak puasa.. Esk puasa weyh.. Tak sabar rasanya nak menyambut bulan Ramadhan kali ni. Diharapkan agar bulan Ramadhan kali ni memberi keberkatan buat kita semua. Kepada kawan kawan yang mengenali diri ini, aku ingin mengambil kesempatan ni untuk mohon maaf jika selama perkenalan kita aku ade salah silap kat korang. Harap korang maafkanlah aku ye. Sebelum bermulanya Ramadhan, jom la kita sama sama bermaaf maafan supaya hati kita bersih dari sebarang dendam atau hasad dengki dalam bulan Ramadhan ni. Buang yang keruh ambil yang jernih. Let bygone be bygone.


"SELAMAT BERPUASA"


p/s : Gambar gambar masa rakaman Konsert Sesuci Lebaran Siti Nurhaliza akan diupload kemudian sebab malam ni internet connection tak berapa nak lancar. Lagipon dah agak penat menghadap laptop ni sbnrnye..

3 comments:

  1. Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa untuk Khaty sekeluarga... jgn ponteng2 yer kecuali sebab2 tertentu... hehehe =)

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa jugak sis!
    dah lama tak borak2 ngan sis..
    rindu la!

    ReplyDelete
  3. to teha and hani : selamat berpuasa :)

    ReplyDelete