Saturday, 18 July 2009

Mayat Raja Pop Dibeku

michael-jackson(62)

Selepas tiga minggu Raja Pop kita yang disayangi pergi buat selama lamanya, mayat Michael Jackson dipercayai masih belum ditanam, sebaliknye dibekukan dalam ais bagi mengelak kuburnya digali semula jika diperlukan untuk melengkapkan siasatan polis.

Sumber berkata, mayat Michael disimpan dalam peti sejuk dalam ruang bawah tanah di Tanah Perkuburan Forest Lawn milik pengasas syarikat Motown, Berry Gordy.

Menurut sumber, keluarga Michael menunda pengebumian kerana menjangkakan penyiasat perlu memeriksa mayat berkenaan kerana ada kemungkinan Michael maut akibat perbuatan khianat.

5 comments:

  1. huhu... latest news ya...!! yalahkan, kita yg dgr & baca ni pun rasa cam terseksa jer apalagi yg mengalaminya kan... huhu

    ReplyDelete
  2. dia tu overdose ke @ kes jenayah..xikut perkembangn sg t la..

    ReplyDelete
  3. to teha : tu la tau takpe..
    cian MJ.. cam menyiksa mayat je dorg ni..

    to ro zhaf zeck : nthlah..dorang masih lagi mengkaji sebab kematian MJ ni.. so kematian MJ ni tak tau disebabkan pe.

    ReplyDelete