Wednesday, 10 June 2009

Rasa Annoying Yang Teramat

Haish tetiba aku rasa ANNOYING GILA dengan someone ni..
Dah la bapak POYO..
BUDJET BAGUS pulak NAK ARAHKAN AKU WAT PE YG DIA CAKAP..
KAU SAPE nak SURUH SURUH AKU??
And yang tak leh blah tu PERASAN NAK MAMPOS!
Wei sedarlah diri kau tu..
Tak yah nak POYO POYO la..
BUDJET KAWAN AKU SUKA KAU KE??
BAPAK PERASAN kau kan?
KAWAN AKU TAK SUKA KAU!!
Tak pena aku jumpa LAKI YANG TERGEDIK GEDIK cam kau ni!
KAU DENGAN KAWAN AKU TAK PADAN LANGSUNG !
MACAM BEAUTY AND BEAST..
KAWAN AKU BEAUTY KAU TU BEAST..
SO MEMANG TAK PADAN DENGAN KAU!



AKU NASIHATKAN KAU CARILA PEREMPUAN YANG PADAN DENGAN KAU YANG TAK BERAPA NAK HENSEM TU OK.

TERSANGAT ANNOYING DENGAN KAU!!!
ROSAKKAN MOOD AKU JE!


Sori kalo ade sape sape yang terasa..
Memang aku nak wat kau terasa pon..
Biar sedar sikit diri tu

2 comments:

  1. wah khaty... btul2 marah nie... dari apa yg teha baca N3 nie, kwn khaty tu fikir, he's da best walaupun yg ado!! ish, poyo lah kwn camni!!

    ReplyDelete