Thursday, 18 June 2009

Oldtown WhiteCoffee

.....................................................................................................................................................................


Lokasi : Oldtown WhiteCoffee, Bangsar
Transport: Sebuah kereta Proton Waja
Kehadiran : Me (Khaty) and Sara
Aktiviti : Wifi + minum + borak borak
Tarikh : 17 June 2009
Masa : 2pm - 6pm

.....................................................................................................................................................................


Clicky Time


Yesterday me and Sarah, kami telah decided nak lepak lepak dekat Oldtown Whitecoffee, Bangsar. At last semalam aku ade jugak aktiviti yang nak dibuat. Kalau tak mati kutu duduk dekat rumah. hehehe
Around 1.50 pm aku telah bertolak ke rumah Sara and ambil dia lepas tu kitorang pon bertolak la ke destinasi yang ingin kami tuju. Its Oldtown WhiteCoffee.

Tujuan utama ialah untuk mengonlinekan diri secara percuma di sana. hahaha.. Kami suka perkhidmatan percuma. hahaha..
Sesampai di sana, aku dengan rasa dahaganye terus order Oldtown whitecofffee cold sbb its my faverit. Wah betapa selesanya setelah membasahkan tekakku yang sudah hampir kering kerana dek bercakap cakap dengan si Sara yg byk gila poin untuk menepis segala fakta fakta yang aku berikan. *Sarah anda faham kata kata saya kan?* hahahaah
While Sara pulak telah order air Mocca ais kalo tak silap aku. *Terlupa pulak dia minum ape. hahaha

So dari pukul 2-6 pm tu kitorang mengonlinekan diri. Tapi aku telah mengofflinekan diri terlebih awal daripada Sara sebab tetiba badan aku rasa tidak selesa. Maybe sebab aku rasa agak panas di situ walaupon air cond yang dibekalkan agak mencukupi untuk menyejukkan customer customer yang berada di situ. *Kitorang duduk berdekatan cermin*

Lepas dah puas mengonlinekan diri walaupon aku tahu Sara masih tidak puas, aku telah menghantar Sara balik sebab dah nak dekat maghrib. Yela anak dara macam kitorang ni mana leh balik malam malam.. Hahaha.. *poyo je la pulak ayt aku ni. *
Padahal time kat rumah sewa hari hari kuar tengah tengah malam. Actually takdela hari hari. Tp dalam seminggu tu banyak hari jugak la kitorang overnite.. Arghh aku sudah hampir merepek di sini.. So sebelum aku teruskan kemerepekkan aku ni better aku stop sampai sini..
heheheh..


......................................................................................................................................................................

THZ SARA SEBAB SUDI LEPAK DENGAN AKU.
AND THZ FOR DA OLE OLE


......................................................................................................................................................................


6 comments:

  1. permintaan teha plak... buka sem nanti kita lepak kat oldtown whitecoffe & segalanya di sponsor oleh PrincessKawaii @ Dolphin @ Khaty... setuju??

    orait...cadangan di tutup!!

    Seettuujjuuuuuu!!! hehehe

    ReplyDelete
  2. aik?dah tukar tmpt ke?dulu bkn ke kita jnji kat island red cafe?tp takpela..tak ksh memana je..
    hmm..ok seperti yg pena khaty janjikan dulu..
    bnje minum je..ok?heheheh

    ReplyDelete
  3. khaty,
    pegi oldtown tak pelawa lgsg.
    haha. kidding*
    ;)

    ReplyDelete
  4. huhuhu...old twn cafe..dlu sllu gak lepak2 kt tmpt ni...buat benda yg sm gak.mmbr2 ah sk wifi..free la katakn...

    ReplyDelete
  5. myra : bkn tak nk ajak tp myra kan jauh.. heheh..
    nnt bkk sem kita lepak sesama er kat owc :)

    bella : owc mmg sgt lazat :)

    fariha : tu la psl..sbb free la kitorang suke..hehehe

    ReplyDelete