Tuesday, 2 June 2009

My lovely Laura

Hello mellow..
Jam di pc aku menunjukkan pukul 11.42am tapi aku masih belum mandi. Dasyat betul aku ni kan? Laughing
Actually aku baru je lepas membersihkan rumah Laura kesayangan aku.
Mesti korang tertanya tanya pe yang aku mksdkan.kan?
Laura tu hamster kesayangan aku lol. Actually hamster ni housemates aku yang beli. Kitorang jaga si Laura ni beramai ramai tapi sekarang ni kan cuti semester so aku la yang jaga. Winking



Clicky Time











































p/s : Sori qualiti gambar kurang jelas



-The End-


Mood ::Nak Mandi::

5 comments:

  1. t'ingin nk bela hmster..tp mama xbg..isk2...hmster sgt shumel.. ;)

    ReplyDelete
  2. owhh..laura nie pengganti hamster khaty yg mati tu ker?? =D

    ReplyDelete
  3. to hani : lorh yeke??ciannye dia..takpe2 nnt kalo hani berpeluang duk umah sewa time blaja kat U nnt,hani leh bela ")

    to teha : Yup teha..sekarang tinggl laura je :(

    ReplyDelete