Monday, 8 June 2009

My friend Wedding

Hello everyone.
Finally Im back again setelah membusykan diri dengan koleksi-koleksi cerita korea yang aku ade..

Arghhh bosannye cuti ni..Everyday keje aku tengok cite korea je.. Takpun online+tido.hahaha..Sangat bosan life cam ni..
Guys any suggestion pe yang patut aku buat time cuti ni.. Huwaaaa..

Btw yesterday my friend kawin.. Actually aku tak nak pegi but one my friend ajak pegi so aku pon pegi jela..

Aku ada snap beberapa keping gambar time majlis tu..
So korang layan je la er..huhuhh





Clicky Time
Sungguh gah pelaminn ni kan?hehehe
Dua mempelai yang sama cantik..
My friend yang girl tu..

Actually she older than me so memang ptt lorh dah kawin..hehehe



Kedua mempelai bersiap sedia untuk turun dari pelamin untuk sesi makan beradab..
So sweet... Bila la aku nak kawin kan??Hahahah..

Khaty stop dreaming.. Still early ok..
So far aku belum terfikir lagi pasal tu..
Aku akan setia menunggu pinangan Jae Joong..hahaha
Berangan lagi aku ni..
Ala pe slhnye kan...
Hari ni terasa nak berangan-angan lorh.hahah





My friend, Fifi.
Dialah yang ajak aku pegi wedding tu..
If not because of u darl,I will not go.

Well lastly this is me..
To Teha actually the red spec is not mine..
its belong to Fifi..heheh
Tapi Teha sesuai tak spec tu dengan khaty?
Khaty ingat nak wat spec baru cuma tak jumpa lagi yang berkenan di hati..
So what do u think of it??heheheh

5 comments:

  1. huhh..awalnye kawen..
    hehehehe..

    btw..spec tu memang sesuai dgn khaty..
    khaty nampak cute!! =)

    ReplyDelete
  2. biasala..remaja zaman skunk kan kawin awl..
    plus umo dia dah 20 smtg..so molek la kalo kawin..hehehe

    oh yeker??thz teha for ur opinion..
    tula khaty mmg ingat nak wat spek baru coz dah boring ngn spek ni lol..
    thz yah teha :)

    ReplyDelete
  3. ooo...kwn khaty dah 20+... oklah tu... ;)

    yup khaty, spec merah tu nmpk trendy sgt... shape spec tu pon sesuai ngan muke khaty... teha akn tunggu penampilan terbaru dr khaty next sem!!

    ReplyDelete
  4. hehe :) selamat pengantin baru kat dia.
    kita bla lagi? miahaha..

    ohh just click kat title, nanti dia bkk la full page nye. :) selamat bertandang

    ReplyDelete
  5. to teha : thz yah. :)

    to my dear boncit : tunggu awak masuk minang saya lorh...hahaha

    ReplyDelete