Sunday, 14 June 2009

Kecewa + Sedih + Rindu

:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU SEDIH DENGAN SIKAP KAU::::
:::::AKU KECEWA DENGAN SIKAP KAU::::

MOOD:: SEDIH + RINDU YANG TERAMAT

3 comments:

  1. katy, jangan la sedih.
    kita pun sedih jugak.
    ;(

    ReplyDelete
  2. kak khaty,nape??ade prob ye...kak khaty leh cite ngan hani...

    ReplyDelete
  3. myra : im not sad anymore cuma kecewa je..

    hani : hmm ade prob skit ngn my frenz..but dah ok cume sis msh rs kecewa ngn perangai dia..

    ReplyDelete