Friday, 17 April 2009

My new look

DSC04158

This is my new look.
Whats ur opinion?
Am I look good with the new hairstyle?? Thinking


DSC04135

DSC04137

Td lepas mandi dalam pukul 540pm aku tiba-tiba rasa nak pegi saloon. Tujuan aku ialah untuk buat appoinment dengan hairstylist kat saloon tu sebab aku ingat esok nak buat rambut.
Tapi bila aku sampai je saloon tu tetiba aku rasa nak buat hari ni jugak.
So aku dengan keputusan aku untuk buat hari ni jugak..
Ni la proses sebelum rambut aku diubahsuai..
Agak lama jugak la aku kat saloon tu..
Masa ni aku merupakan last customer dorang. Time ni aku sorang je customer yang ade.. Best betul.
Rambut aku selesai diubahsuai dalam jangka masa 3 jam lebih.. Fuhh lama gila untuk siapkan gaya rambut baru aku tu..

DSC04167

DSC04152

So inilah hasilnye..
Ok tak?? Winking

3 comments:

  1. wahhh..comey2!!!
    laen giler muke khaty..
    sesuai ngan muke..
    bape kesemua harganye??
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  2. thz teha..hehehe..
    harga package tuk rebonding actually 188 je..
    tp disebabkan ade penambahan treatment tuk protein so kna tmbh lg 10 hengget..
    total 198 je..

    ReplyDelete