Sunday, 12 April 2009

Kegembiraan students KptmKL

DSC04023

Well finally on 09 April 2009,all students Kptmkl yang belum terima duit elaun sara diri dari MARA senyum sampai ke telinga Big Grin kerana akhirnya kitorang dapat elaun tu.. Tapi aku belum boleh senyum sampai ke telinga lagi kerana aku hanya dapat suku dari elaun sara diri tu. Hmm tak patut betul.. Tapi problem ni akan settle maybe tak lama lagi kot coz aku nak call pihak MARA and tanya kenapa aku dapat sikit je. Walaupon aku dapat suku je, tapi aku telah ajak my frenz untuk cash kan cheque yang kitorang dapat tu on that day jugak. *Aku yang sungguh tak sabar* hahahaha

Lepas habis kelas on 10 April 2009 tu,aku, Teha, Pika, Nadia, Siti and Aida bergerak ke area Tesco Ampang sebab dekat sana ada Bank Islam terdekat. Nasib baik time sampai tu tak ramai orang so prosesnye pon tak la mengambil masa yang lama. Lgpon kitorang tak boleh lama-lama sebab nak balik awal.. Esknye ade midterm Database System so kitorang kena la study Sad

In the same time kitorang sempat berposing dengan check masing-masing. Nasib baik la tak de check yang berterbangan di awan. Kalau tak menangis beb Big Grin
So layan jela pictures-pictures yang ade Tongue

DSC04024 Khaty and Pika yang dalam kegembiraan WinkingKiss

DSC04025 Wah Teha seronok nampak.. Nanti boleh la belanje ye Tongue

09042009(002) Lihatlah dunia!!!Kami sudah kaya.. Hahahahaha Rolling on the floor

9 comments:

  1. hua3..
    mmg best dpt duit.
    tpi sy dpt duit mara separuh aje..
    :((

    ReplyDelete
  2. wah dah kaya.
    best kalau rompak ni.
    hahah :D

    ReplyDelete
  3. masing2 senyum sampai ke telinga!!
    xblh bla..
    happynye ler kn..
    btw,bile khaty nk blanja kat island red cafe??
    xsabar nie..

    ReplyDelete
  4. hahaha..tunggu khaty dah dapat penuh we elaun tu khaty bnje er :)

    ReplyDelete
  5. wah...
    kak khaty tgh kaya ni..
    apa lagi kak??
    jom la kita "melancong" ke kfc..
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. hai khatijah!!!

    ak dh agk r ko..

    tp xsure r tol ke x ko ni...

    huhuhuhuh...

    jeng3!!

    sape agk nye ak nih???


    HAHAHAHAHHA;-)

    (alarw mst xigt an. Ak yg sme tuition ngn r ko dlu kt Mr Ivan!!!)

    ReplyDelete
  7. ha??siapa??byk yg tuition kat cikgu ivan..
    yg mana 1??cuba bgtau identiti anda yg sebenar . hehehe

    ReplyDelete