Tuesday, 13 January 2009

Yunho of Dong Bang Shin Ki Supports Basketball



Yunho,ketua kumpulan dari band Korea yang terkenal,Dong Bang Shin Ki telah kelihatan hadir untuk memberi sokongan kepada kawannya,Yang Hee-Jong dan pemain-pemain bola keranjang yang lain yang bermain untuk pasukan Anyang KT&G pada 9th Januari yang lalu. Walaupon mempunyai jadual yang padat,Yunho tetap meluangkan masa sehingga perlawanan bola keranjang itu tamat.



Tabik la kat si Yunho ni sebab still meluangkan masa tuk menyokong kawan dia yang bermain bola keranjang.Alangkah bgsnye kalo dia meluangkan masa tuk aku jugak.heheh..Jangan berangan la cik Khaty ui..Tp tak salah kan kalo nak berangan-angan jap kan??hehehe

2 comments:

  1. wah!!
    bnyk org jepun korea je ni hehehehehehe..peminat la ni ek..hikhikhik..lawa blog sis..bnyk btul crite ye sis hehehehehe

    ReplyDelete
  2. yup of course la pemint koreajepuntaiwan :)
    kalo sis ade ms leh la update blog ni.
    kalo bz,takdela cite :)

    ReplyDelete