Thursday, 18 December 2008

Tag from Hani and Han Eba

Instructions :

  • List these rules on your blog.
  • Share 7 facts about yourself on your blog.
  • Tell 7 unspectacular quirks on yours.
  • Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
  • Link the person who tagged you.
  • Leave a comment for each blogger


7 FACTS ABOUT ME THAT YOU SHOULD OR SHOULDN'T KNOW.

1. Suka duduk kat dalam bilik sbb bilikku syurgaku.
2. Seorang yang agak pendiam dekat rumah coz kat rumah tak tau nak cakap dengan sape.Well that because I've no siblings
3. Suka hias bilik kalau ada mood.Kalau tak ada mood bilikku akan bersepah setiap masa.
4. Suka habiskan masa di waktu siang dengan tido.And akan tengok tv sepanjang malam walaupon takde cerita yang menarik.
5. Suka ubah suai barang yang dah tak diperlukan sehingga barang tu akan diperlukan semula.
6. Tak suka orang tinggikan suara semasa bercakap.
7. Tak suka dipaksa oleh sesiapa pon


7 UNSPECTACULAR QUIRKS ABOUT ME.

1. Gila apa-apa je pasal Korea.
2. Suka apa-apa je yang berwarna putih.Kebanyakkan barang milik aku berwarna putih.
3. Dapat tido dengan selesa kalau ada banyak bantal disekeliling aku.
4. Ada banyak patung mashi maro sebab suka sangat dekat mashi maro tu.
5. Suka kumpul jam.
6. Tak suka orang kejutkan kita dari tido dengan suara yang kuat.Kalau nak kejut tu kena lembut-lembut.
7. Suka mandi lambat walaupon bangun awal.

7 HUMAN TO BE TAGGED :
Sape-sape jela yang rajin nak jawab tag ni sebab semua orang pon dah pernah ditag oleh kita.

PERSON WHO TAGGED ME :
Han Eba
Hani

0 comments:

Post a Comment