Saturday, 27 December 2008

Tag dari si chumel Han Eba

Rules and Regulations

1.Each player writes a little blog of 15 wierd of little unknown facts about yourself
2.People who gets tagged needs to state the rules clearly before hand.
3.At the end,you need to choose 10 people to tag and writes their names down
4.No tags back!

My 15 wierd facts

[1]Suka tido lambat tapi bangun awal.Tak ke pelik namanye tu.

[2]Boleh makan/minum sesuatu yang diminati setiap hari tanpa rasa jemu.Dah kata fav so takkan jemu.
[3]Suka tengok cerita korea ulang-ulang walaupon dah pena tgk cerita tu.*Gila betul*
[4]Tak suka memasak.*Geli nak pegang bawang sume tu.Pelik la tu kan?*
[5]Tak suka laki yang tergedik-gedik depan perempuan.*Menyampah betul*
[6]Tak boleh tido kalau takde spongebob kesayangan.
[7]Suka buat my mum marah/merajuk tapi akan pujuk dia balik.Sekajap je nak pujuk my mum tu.heheh
[8]Cepat kecik hati tapi tak mudah berdendam dengan orang
[9]Mudah sayang dekat orang tapi tak bermakna mudah percaya dekat orang.
[10]Pemurah sangat.*Pelik tul*
[11]Tak suka kari.*Benci gila*
[12]Tak suka bawak kereta walaupon dah ada lesen
[13]Suka berangan sesuatu yang belum pasti jadi kenyataan
[14]Suka kucing tapi jadi tak suka bila kucing datang dekat.*Fobia sebab pernah kena cakar*
[15]Pendiam dekat rumah tapi bila jumpa kawan-kawan habis gamat jadinya suasana tu.*Yela anak tunggal la katakan.Tu sebab la kat rumah agak pendiam.hahah*

Tagged
*Tak nak tagged orang*

2 comments:

  1. akak....
    no [4] sama ngan hani la...
    hani juz suka wat cookies/cake je...
    hehe...

    ReplyDelete
  2. hani!kita memang serupa la.sis pon cm tu gak :)

    ReplyDelete