Wednesday, 24 December 2008

Ditag oleh Hani

7 ciri lelaki idaman anda
[1]Putih
[2]Tinggi
[3]Mukenya mestilah bersih.Tak suka lelaki yang ade jerawat,misai or janggut.
[4]Suka lelaki yang bebadan sasa.Tp jgn terlebih sasa
[5]Hormat aku sebagai kekasihnya
[6]Hormat family aku
[7]Beriman
[8]Setia.Tak suka lelaki curang.And aku yakin sume gurlz pon tak suka kalau bf dia curang kan?
*wah!terlebih plak ciri-ciri lelaki idaman aku ni.takpela.hehe*

7 Lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
[1]Hero jae joong
[2]Micky Yoo Chun
[3]Xiah Junsu
[4]Lee Junki
[5]Someone yang benama N****
[6]Someone yang bernama A****
[7]Rahsia

7 perasaan sekiranya anda keluar dengan orang yang anda minati
[1]Nervous
[2]Happy
[3]Bahagia
[4]Takut
*itu sahaja*

7 tempat yang ingin dilawati bersama pasangan anda
[1]Korea semestinya
[2]Jepun
[3]Paris
[4]Australia
[5]London
[6]Pulau-pulau yang ade kat dunia ni
[7]China

7 barangan istimewa yang anda mungkin hadiahkan pada pasangan anda
[1]Perfume
[2]Baju
[3]Jam
[4]Rantai
[5]Topu
*And pape jela yang si dia paling minat*

7 lagu yang mungkin anda nyanyikan pada pasangan anda
[1]Timeless coz aku hafal cam ne nak nyanyi lagu ni
[2]Terima kasih cinta
[3]Sume lagu kumpulan tvxq
[4]And banya lagi la

Anda terpaksa meninggalkan kekasih anda...Tetapi,anda perlu pergi tanpa pengetahuannya atas permintaan ahli keluarga kekasih anda.Pada hari terakhir anda dan kekasih anda bertemu,apa yang akan anda ucapkan padanya?

*Selamat tinggal sayang.Jadikanlah kenangan kita bersama sebagai kenangan terindah seumur hidupmu.Wah!jiwangnye ayat ni.heheh*

2 comments:

  1. hehe..
    akk pun nk nyanyi lgu timeless ek??
    ok gak tu kalau kita nyanyi 2 org..
    lgu timeless tu pun kan kena nyanyi duet...kih kih..
    ok x sis??

    ReplyDelete
  2. tul tu.lagu timeless tu mmg kena nyanyi 2 org.so ok je :)

    ReplyDelete