Saturday, 29 November 2008

Ronda-Ronda S E R E M B A N

Assalamualaikum kepada sume yang sudi and setia dengan my blog ni..
First skali i want to appologize to u guyz cz dah lama tak update blog ni..
Kepada pembaca setia blog aku,mesti korang hampa kan cz bila tgk blog aku tak update-update..Aku kalo boleh nak update hari-hari tp apa kan daya masa yang aku ade tak mengizinkan aku tuk updatenya..Last two week masa aku banyak dihabiskan tuk wat revision..
Maklumla last two week ak struggle gila-gila tuk final exam aku..Citer psl final exam ni aku harap sangat aku leh lulus dengan cemerlang dlm sume subjek..Aku tak nk repeat paper tuk semester depan kalo gagal..Doakan aku lulus ok..
Tp sekarang ni aku ade banyak masa tuk update blog aku ni coz aku dh hbs final exam and sekarang ni tgh cuti semester..15 Jan 2009 nnt baru aku start belajar balik.. Ok now lets story abaout what I did today ok..


Hari ini aku telah menghabiskan masa aku seharian dekat SEREMBAN..Aku g Seremban coz ade wedding ceremony sedara belah atok aku..Aku pon tak berapa kenal sangat sedara-sedara belah tok wan aku ni cz maybe disebabkan jarang jumpa kot..Tp aku pegi jela cz family ak ajak..Family aku len cte la..Diorg knl keluarga pengantin ni..Aku je yg tak knl..Aku and family aku je dh dua 3 buah kereta..Tp yg gerak dr Kl dua buah kereta je..Yg lagi sebuah kereta tu mmg duk kat Seremban..So kitorg jumpa kat Seremban jela..So maknenye ade 3 DRIVER la yg drive kete..Salah sorng drnye aku la..Dr Kl sampai la Seremban ak yg drive..Penat tu penat la gak cz kalo nk tau ak ni ade lesen je lebih tp ak tak suke la nk drive lama-lama ni..Dulu time takde lesen sibuk nk lesen..Bila dh dpt lesen and kereta mls plak..Ish pelik tul ngn aku ni kan??hehehe


Oh ya!One thing yg aku tak leh lupa time aku ngh bawak kete kat highway tu something happend to me and my uncle yg bawak kete lg satu tu..Korang nk tau pe tak??Time kat highway tu agak sesak gak la..Cz hari ni byk plak kereta kat atas jalan raya tu..Time ngh cermat bawak kereta tu tetiba my uncle kat dpn break mengejut..My uncle break mengejut cz kereta kat dpn kereta dia tu break mengejut..Org yg bawak tu pulak terlebih sembang..Sembang sampai khayal..Dia tak pasn kereta kat depan dia tu berhenti then bila dh dekat sangat br dia perasan..Tu yg dia break mengejut..Tp nsb baik my uncle sempat belok ke kiri skit..So takdela aku terlanggar kete my uncle and my uncle takdela terlanggar kereta depan tu..Aku yang kat belakang ni nsb baik la sempat break..Kalo tidak mesti dh rongak kereta aku kat bhg depan..Gila tul la kete tu...Nak sembang pon agak-agak la!!!!Kalo nak membahayakan nyawa sendiri pon jangan lah sampai
nak libatkan nyawa org lain!!!Ish geram tul!!Tp geram aku dh reda..









P I C T U R E T I M E



2 comments:

  1. bwak keter cermat2..
    hehehe..
    bawak 20 je lagi cermat..
    ngeh3...

    ReplyDelete
  2. dh trlbh cermat dh la tu afiiq uii..
    org tu yg tak cermat bwk kete smpai nk libtkn nyawa aku skali..
    heheh

    ReplyDelete