Saturday, 18 October 2008

Open House for Hari Raya at KPTM KL




Last Thursday[16 oct 2008] my college buat open house untuk student-student Ktm kl..
Majlis ni start pukul 2-6pm..Actually petang Khamis tu aku ade kelas English tapi disebabkan ade majlis ni,maka terbatallah kelas aku tu..
Majlis ni dimulakan dengan pukulan kompang untuk menyambut ketibaan VVIP..
Then after that,doa dibacakan oleh seorang pelajar yg bernama Shafiq..
Setelah selesai semua tu,kitorang dh boleh start ambil makanan yg telah disediakan..
Antara menu yang ade time open house ni sate,ayam golek and banyak lagi la..
Ak tak sempat pun nk rasa semua menu yang dihidangkan..
Tambahan plak time open house ni hujan plak so aku rs tak selesa tuk menikmati semua makanan dalam keadaan hujan..
Sambil-sambil makan,kitorang dihiburkan dengan persembahan-persembahan dari pelajar-pelajar Kptm..
Aku jeles betul coz suara-suara yang wt persembahan tu kebanyakannye sedap-sedap..
Ade yg suara sebijik cam Siti Nurhaliza..
Best gila..Tp ade gak suara-suara sumbang time wt persembahan tu..
Aku rasa thats why la hujan..
huhuhuh



1 comment: