Friday, 5 September 2008

Selamat Berpuasa

Assalamualaikum semua!!!
First of all aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam..
Hari ni dah masuk 5 hari kita berpuasa..Tahun ni aku akan cuba untuk tidak ponteng puasa..
Kalo korang sume nak tahu aku ni tak tahan sangat pose..Kengkadang tu aku suka curi2 buka pose bila aku dh tak tahan..
Aku tak tau npe walaupon aku dh besar aku tak dpt thn tuk pose seharian..
Kengkadang aku pose setengah hari je..
Cam budak2 kana ku ni??hehehe
Tp tahun ni aku rs aku leh tahan kot puasa..
Cz aku dah janji ngn best frenz aku yang aku akan cuba tahankan diri..
Korang doa2kan lah aku supaya aku dapat tahan pose selama sebulan kalo aku tak "mc"..hehehe

0 comments:

Post a Comment