Thursday, 3 July 2008

My Activity For Today


Today my activity is going to bank coz nak bayar duit pendaftaran tuk my kolej..
Aku g bayar kat Bank Islam kat tabung haji dengan Amin..
Amin amik aku around 11.30 am..

Muka ku dah jadi sengal akibat tunggu Amin yang lama sangat..heheh..
Kata pas 10 min sampai tp tak sampai-sampai..
Tak psl-psl muka aku jd cam ni..hehehe..
Tapi aku tetap kawaii kan??kan??heheh..
No la juz kidding :)

Finally si Amin tu sampai pon kat umah aku..
So time to go babe :)
Wanna join??Jom la..hehehe

Cuba korang kira berapa jumlah keseluruhan duit tu..
Duit tu semua berjumlah Rm 1,250.00..
Itu hanya duit pendaftaran sahaja..

Pas dah bayar ni la resit yang aku dpt tuk rujukan akan datang..
hehehe..
K la ni je post tuk hari ni...
Tak larat nak tulis panjang-panjang hari ni..
Hope sape yang baca terhibur la er..
Hahahaha.. :)

0 comments:

Post a Comment