Wednesday, 18 June 2008

Hang Out with Fifi

Salam everyone!!
Actually hari ni pttnye aku stay kat umah je..
Tapi ade member aku ajak teman dia g Plaza Low Yat coz dia nak cari mp3..
So aku pon temankan la dia..
Lgpon sebelom ni dia banyak gak tolong aku kalo aku ajak teman g mana-mana..
Besides she also my best-best frenz..
So sementara tunggu dia habis kelas,aku pon ber"camwhore" jap kat
dalam bilik aku..Muke ade jerawat ohh!!Tp nsb bek tak banyak..To Afiiq-Tunggu dan lihat je nnt muke aku akan cantik seperti sedia kala!!alamak terlebih sudah![trademark Stacy]..hahaha
Lepas dah bergambar pon aku terus kuar menuju ke stesen Lrt Salak Selatan..



Ni time kat LRT Salak Selatan..
Sempat-sempat aje aku ni amik gambar sume ni..
Al maklumla ni la keje sia-sia aku kalo aku ngah bosan..
Tunggu LRT sampai mmg buatkan aku rasa bosan..hakhak..
Dengan si Fifi nye gambar candid pon aku tangkap..
Tapi cantik gak kan cara aku tangkap gambar dia..
Nampak unik..hahaha..
unik ke??hahaha



Lepas dah beli mp3 tu,ni la aktiviti kitorg!
Its a "Makan Time"!hahaha
Tapi aku tak makan cz aku dh kenyang..
Aku cuma order Strawberry Milk Shake je..
Separuh nazak aku dibuatnye tuk habiskan air ni..huhuh
coz air ni terlalu byk tuk dihabiskan oleh aku seorang..
So ni jela yang mampu aku post tuk hari ni..
Sekian wassalam :)



4 comments:

  1. eeeiii...!!!
    pimple dimple...
    ni mesti banyak brangan nih..
    muahahaha

    ReplyDelete
  2. huwaaaa!!!
    afiiq jahat ohh!!
    ni la muka aku plg latest..
    aku pon tension cz ade jerawat..
    ni bkn sbb berangn la..
    ni mslh wanita bila time period!hahaah
    tp nnt muke aku elok blk..
    ko tunggu dan lihat je :D

    ReplyDelete
  3. muahahaha...
    nak cover la time period la ape la...
    abis kalo laki yg jerawat2 tuh period gak kew..??
    ngeh3...

    ReplyDelete