Tuesday, 17 June 2008

Duhh!!!What a tired day today

Salam Everyone!!!
Hari ini aku bangun pukul 9.30 sbb my mum dh mengejutkan aku dr mimpi yg indah..huwaaa!!!
Hari ini aku kena bangun awal sebab aku kena uruskan banyak hal..
Besides today my father tak keje so aku sememangnye kena bangun awl lorh..
duhh!!tak suke tul!
Lps breakfast aku g bank coz nk kuarkan duit..
And then aku kena tunggu my father balik dari mana tah coz lps tu kena ikut dia pegi kat KWSP..Bosan gila!!!
Smpai kat KWSP tu dalam kul 12 lebih and then urusan selesai dlm kul 1..
Nasib bek cpt gak proses urusan tu..
Kalo lama tu yang wtkan aku hangen satu badan!hahaha
Lps tu kena plak ikut my father pegi Balai polis trafik kl coz dia nk bayar saman..
Sementara tunggu tu aku sempat gak la amik gambar kat luar balai polis tu..
hahahah..
Panas gile seh time ni!
Hbs ter"burn" kulit aku ni!hahaha
Hari ini aktiviti seharian aku ikut my father je..
Penat gile!
So sekian sahaja er!
selamat membaca :)

2 comments:

  1. :) hehehe! ni byr saman apa nie???
    langgar orang?? kena langgar ??

    sy prasan,kereta cam kemek skit je..

    ReplyDelete
  2. ni teman my father bayar saman cz salah parking..
    tak bc ke blog ni..
    isk2..

    ReplyDelete