Saturday, 17 May 2008

17 May 2008

Pengumuman!
Kepada ex-student SMKSS yang mengenali Shek Waheeda dari kelas 5a5 sesi 2007,
anda dijemput hadir ke majlis perkahwinannye yang akan berlangsung pada
esok hari di Dewan bersebelahan bangunan Baitulmal..
Pesanan ni adalah pesanan yang disampaikan oleh nye sendiri kepada aku supaya menjemput
semua yang mengenalinye kerana ade setengah orang yang dia tak sempat nak bagitau..
Berita perkahwinanye ini amat mengejutkan ramai kenalan-kenalannye kerana
kami semua tak menyangka yang dia akan mendirikan rumah tangga dalam usia semuda ini..
Ape-ape pon sorry kerana lambat post berita ni sebab baru hari ini aku free tuk online..
Kepada yang nak pegi tapi tak tau macam mana nak pegi,bolehlah contact aku di talian
017 ******* untuk maklumat lanjut..
Kalau nak pegi sama-sama ngan aku pun boleh aje..No prob..
Juz leave a msg kat my phone k..
P/S: Kepada Afiiq yang tak dapat pegi tu jangan risau aku akan snap some photo shek ngn husband dia and post kat ko k >.<

0 comments:

Post a Comment