Wednesday, 23 April 2008

23 April 2008

Alhamdulillah..
Syukur sebab kawan aku yg hilang Jumaat lps telah selamat dikembalikan
ke pangkuan keluarga tersayang..
Aku masih tak berpeluang untuk melawat Farah..
Sebab bz keje..Tp mungkin Ahad ni aku and kwn2 lain akan pergi melawat Farah..
Manusia zaman sekarang ni semakin KEJAM!!!!
Hari-hari aku bc surat khabar,kes-kes seperti ROMPAK,BUNUH,ROGOL and CULIK sentiasa terpampang di dada-dada akhbar!
Apa nak jd ngn manusia zaman sekarang ni???
Memang KEJAM tul la manusia yg culik kawan aku tu!
Aku doakan semoga manusia tu ditimpa musibah oleh Allah!
Amin!

5 comments:

  1. nasihat aku...
    jgn korang jumpe dier dulu...
    kang stress bebagai..
    taw niat korang baik..
    tp relax lu..
    biar tenang dulu keadaan then bwu jumpe...
    juz my 2 cents...

    ReplyDelete
  2. yup,sy pon sependapat gak dgn afiq.
    lets her calm down a bit 1st,
    dia still dalam proses pemulihan tu.
    kalau sekadar melawat,tape.
    tapi kalau datang nak interview,baik tak yah dulu.
    kesian dia.

    ReplyDelete
  3. yup..
    btl ckp ko afiiq..
    aku pon de terfikir cm tu..
    biar dia tenag dulu kn??
    nnt bla dh lama skit leh la kita g melawat dia sama2 er =D

    ReplyDelete
  4. bukan aku xnak kowang tgk dier ker ape kan...
    yela sbg kawan mmg la kene jengok dier cume aku tgk skang ni cam xseswai sket msenye...
    tu je...
    hehehe...
    bukan ape..
    kang mulut kite nih mcm2 soklan...
    yela...
    brape ramai akan g jengok dier...
    bajet 5 mulut...
    1 mulut brape soklan kuar...
    mahu tekanan tinggi nnt kepala si fara tuh...
    hehehe

    ReplyDelete
  5. yela aku phm tu..
    lbh2 lg mulut ko..
    mesti berjuta2 soalan ko nk tnye kat dia kan??
    hhahaha

    ReplyDelete