Sunday, 23 March 2008

oh HENPON ku!!!!

Cedih bangat aku seh..
nak tau npe tak..
Hp kesayangan aku ni dh tak de lg..
Kejadian yg cedih ni berlaku kat umah
nenek aku semalam..
Hp aku ni jatuh kat dlm lubang jamban...
Huwaaaa!!!cedih gila aku..
Tp nk wt cm ne..
Redha jela..
Akhir bulan ni br aku beli hp lain..
Wt masa ni aku pakai no lain..
Aku tak tau sama ade nk buat blk
no lama aku tu ataupon beli no br je..
Maybe aku beli no br rsnye..
Cz aku dh tanye beberapa pendapat dr kwn2
and adik angkat aku..
Dorang suggest beli no br je..
So maybe aku beli no br je kot..
Lgpon aku takde ms la nk g maxis centre nk wt
no yg sama...
Hmmm...cedih2!!!!

3 comments:

  1. allahuakbar.
    sian dia! =(
    cemana leh jatoh daa?
    tak try korek2 ker?
    hehehe.

    ReplyDelete
  2. eerkkk...
    aku xtaw la ape perasaan aku skang ni..
    nak gelak kew nak sedih ker nak ape ker...
    hehehe...
    ape2pown aku gelak la nyer..
    aku pown suke gelakkan...
    hehehe...
    tula..
    aku pown ader pengalaman..
    bru je terjadi...
    nset aku berenang gak...
    tp berenang dlm baldi jela..
    dpt diselamatkan..
    ko nyer kes xdpt diselamatkan da...
    abisla..
    lepas ni mesti pekerja indah water dpt nset free!!!
    hehehe

    ReplyDelete
  3. afiiq keje nk perli aku je..
    hahahahaha

    ReplyDelete