Sunday, 10 February 2008

menZAMPAHKAN betul!!!!!!

Haih!!!tetiba aku rs menZAMPAH plak ngn seseorg ni..

Tak yh la korg tau spe dak 2 cz kalo aku bgtau bkn korg knl pon...

Tp kengkwn aku knl la kot dak 2..Tp tak sme kwn aku knl dak 2..

So better aku takyh mentioned spe dak 2..

Kalo mentioned pn wt aku lg menZAMPAH je!!!

Biar aku sorg je tau k :)

Tak tau npe aku rs menZAMPAH kat dak 2..

menZAMPAH yg teramat!!!!

Aku tau bdk 2 pon mesti dh menZAMPAH kat aku gak..hahahah..

Aku dh tak nk ade kna mengena and tak nk amk tau lg psl dak 2..

I wanna throw u out of my life!!!!

Nk kata aku KEJAM kata la..Mmg aku KEJAM pon!!!

Pas ni sme perkembgn aku,aku takkn bgtau dak 2..

Kalo dia nk amk tau gak e2 dia punye pasal!!!

Takde kna mengena ngn aku pon!!!

5 comments:

  1. x elok benci orang.
    hoohoo!

    kih kih kih

    ReplyDelete
  2. menzampah tu camne..??
    kutip dan kumpul sampah..
    pastu buang dekat tong sampah nyer..??

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    lbh kurg cm 2 la..
    mmg nk buang kat tong smph pon..
    wt semak je..
    hahahahahaha
    pndai ko :)

    ReplyDelete
  4. uiyoo..
    sampai nak buang kat tong sampah ke?
    ahaha..

    cincang2 le dulu.
    baru le buang dalam tong sampah ye.

    ReplyDelete