Friday, 4 January 2008

Happy New Year

Happy New Year!!!!Hr ni dh msk 4 Jan 2008..Hr ni br la aku free skit tuk post sometng kat blog aku ni..Before ni aku bz skit..Hmmm..Tak sangka pejam celik pejam celik dh msk year 2008..Selamat tinggal year 2007..I'm gonna miss u!!!!Byk gla kenangan manis dan kenangan pahit aku in year 2007..Rasa sayang plak nk tinggalkan year 2007...Tp pape pon life must go on rite???So welcome year 2008..Hope 2008 will brings me,my family and frenz more prosperity,success,gud health and wealth...Pray for us k!!!

Masuk tahun br je mesti sme org ade azam br kan???So korg nk tau tak pe azam aku???heheheh..Antara azam br aku :

  • Nak ubah sikap aku yg mungkin perlukan perubahan..
  • Nak hidup dengan lebih gembira...
  • Nak berusaha dgn lebih bersungguh-sungguh tuk bidang yg akn aku ceburi lps dpt result SPM nnt..Wish me luck tau!!!heheehh
  • Nak lebih focus pd family tersayang..heheheh..

Tu jela kot antara azam aku tuk year 2008 ni..hehehe..Korangnye azam pe plak??heheheh

Hmmm..Aku still jd pengganggur terhrmt kat umah ni..Huwaaa!!!!sedih and kebosanannye aku..
Boring tahap dewa lolr!!!Nasib bek la ade komik,mp3 ngn cte2 korea yg aku beli wt koleksi..Leh gak ilangkan borg aku tu skit..Kalo takde sme tu aku rasa aku leh mati kebosanan!!!!heheheh..
Tp aku de gak aktiviti lain skunk ni..Skunk ni aku ngh blajr kete..Lesen L dh dpt..So ngh otw amk lesen P..22 Jan 2008 ni aku amek test tuk lesen P..Kalo dh pass lesen P leh la aku jln2 satu kl ni..heheheh..Sape nk follow contact2 la aku er...Chewah!!!!Ye2 je aku ni..hahhahaha
Tu jela aktiviti aku sementara tunggu result SPM ni..Haih!!!Boring seh...Tp pape pn life must go on..hehehhe..SEKIAN!!!! ^^

1 comment: